$type=ticker$cols=4

$type=slider$meta=0$snip=0$rm=0

رواية علاقة ساخنة - الجزء السابع

رواية علاقة ساخنة الجزء السابع - للكاتبة حنان حسن - ستجد الرواية كاملة على المدونة - قراءة ممتعة. قصص,روايات,رواية,قصة,حنان حسن


رواية علاقة ساخنة - الجزء السابع

للكاتبة/حنان حسن


بعد ما الدنيا ضلمت في عيني ومبقتش لاقيه حل ولا مخرج من المشكلة والكارثة الي احنا فيها انا وعمر بيه حطيت ايدي علي راسي وانا بساله..

قلت..وبعدين وايه العمل دلوقتي؟

للكاتبة..حنان حسن

وفي تلك اللحظة لمحت بريق مصحوب بابتسامة في عين عمر بيه تنم بانه وجد حل ما

وكان نفسي اطمن منه ان كان وجد فعلا حلا ومخرج من ذلك المآزق ام لا

للكاتبة..حنان حسن

ولكنني لم استطيع ان اسالة... لان في تلك اللحظة شعرنا بوجود احد بالخارج وتاكد ذلك الاحساس ..عندما سمعنا صوت رنين المفاتيح التي تستعد لتفتح باب عمر بيه

للكاتبة.. حنان حسن

في تلك اللحظة كان يجب ان نفكر بسرعة
وبالفعل..فكرت بسرعة واتصرفنا بسرعة اكبر

فاخذت تمثال من الحديد واعطيتة لعمر بيه

وطلبت من عمر بيه بان يقف خلف الباب ويخبط من سيدخل علي راسة ايا من كان ليفقدة الوعي

للكاتبة.. حنان حسن

اما انا فقد جذبت مفرش التربيزة ووضعته علي راسي واخفيت وجهي ثم اغلقت النور..
وجلست علي طرف السرير حتي يتخيل لمن يدخل للحجرة في ذلك الظلام بان عمر بيه يجلس في الظلام علي طرف السرير

وبالفعل.. وقف عمر بية خلف الباب ينتظر دخول ذلك المتسلل الذي يدخل غرفة عمر بيه بعد الفجر ..

للكاتبة.. حنان حسن

وفجاءة يفتح الباب من الخارج.. ويظهر عثمان..وهو يقف محاولا استيعاب ما بداخل الغرفة المظلمة..

وبعد ان يدقق عثمان النظر يلمح شخصا جالسا علي السرير ..
فيدعوه هذا المنظر علي الدخول ليفتح النور ليتبين الصورة اوضح..وبمجرد ما بيدخل عثمان الي الغرفة

للكاتبة..حنان حسن

بيخرج عمر بية فجاءة من خلف الباب ليخبطة خبطتان قويتان.. متتاليتان علي راسة حتي يقع مغشيا عليه

وبينتظر عمر لبرهة ليتاكد بان عثمان كان يدخل الغرفة بمفردة ام معه شخص اخر..

للكاتبة حنان حسن

وبعدما تاكدنا بعدم وجود احد مع عثمان ..قمنا باعادة فتح النور مرة اخري..

لنكتشف بان عثمان معه حقنة بها عقار ما.. وكان واضح ان عثمان كان عايز يستغل وقت ما عمر كان نايم ودخل ليعطية تلك الحقنة

للكاتبة..حنان حسن

وعندما رايت تلك الحقنة ..
تذكرت كلام سليم بيه عندما قال بانه سيعطي لعمر بيه حقنة تجعلة ساكنا وهادئا ومستجيبا لكل ما يطلب منه دون عنف..

للكاتبة..حنان حسن

وقد كنت علمت من سليم بيه سابقا بان هذة
الحقنة ستجعلة مغيبا وساكنا وهادئا بحيث يكون باين انه جالس وموافق علي كل ما يحدث ..لكنة في الحقيقة مسلوب الارداه

للكاتبة..حنان حسن

وكان المفروض انه سيستمر مفعول الحقنة لمدة يومان حتي ينتهي عقد القران ومغادرة المعازيم جميعا وخصوصا المعازيم التي ستاتي من البلد..
كما قال لي

رواية علاقة ساخنة كاملة

للكاتبة.. حنان حسن

وفي تلك اللحظة.. وبعد وقوع عثمان علي الارض دون ان يراني ..
تركت عمر بية وذهبت لغرفتي سريعا..قبل ان يكتشف سليم بيه وجودي بغرفة عمر بيه في ذلك الوقت ويعلم ما فعلناه بعثمان

للكاتبة.. حنان حسن

وفي الصباح..
استيقظت علي طرق علي باب غرفتي.. وعندما فتحت ..وجدت سليم بيه يقف امامي متعصبا وهو يقول.. انتي كمان لسه مجهزتيش والساعة بقت عشرة صباحا؟

للكاتبة.. حنان حسن

قلت.. معلش يا سليم بيه محصلش حاجة ..الساعة لسه عشرة صباحا والماذون ميعادة بعد العصر يعني لسه في وقت..

للكاتبة.. حنان حسن

قال.. يا هانم المعازيم بداءوا يوصلوا فعلا .. انتي ناسية ان قرايبنا من البلد ..كلهم جايين ومنهم ناس وصلوا في قطار الفجر .. يعني شوية وهتلاقي المعازيم كلهم هنا وحضرتك لسه مجهزتيش..

للكاتبة..حنان حسن

ثم قال بعصبية بالغة ..مش عارف هلاقيها منك ولا من الحمار عثمان الي مش عارف ماله النهاردة ده كمان؟

للكاتبة.. حنان حسن

قلت وانا ارتعد.. ماله عثمان؟
قال.. متنح ومدهول ومش مركز معايا طول الوقت ومفيش حاجة بطلبها منه بيعملها ..ده غير ان الاكل الي امرته انه يطلبة عشان الفرح لسه مجاش ومش عارف الناس الي بره دي هياكلوا ايه؟

للكاتبة..حنان حسن

قلت.. عموما متدايقش نفسك ..احنا لسه بدري..وانا هجهز حالا وهخرج.. اشوف عثمان كان مكلم انهي مطعم وانا هتابع معاهم بنفسي لغاية ما يخلصوا الاكل..

للكاتبة..حنان حسن

قال.. بسرعة انجزي عشان نخلص من اليوم الي باين من اوله ده
قلت حاضر لحظة وهكون جاهزة

بعد ما مشي سليم بيه وقفلت الباب.. حمدت ربنا ان سليم بية معرفش حاجة من الي حصلت بليل..

للكاتبة..حنان حسن

ودخلت فعلا لبست بسرعة جدا وخرجت تابعت محلات الاكل واستعجلتهم في ارسال الطعام بالدليفري..ومش كده وبس لا دنا كمان كنت برحب بالضيوف والمعازيم.. وسليم بيه كان راضي عني اخر رضا

للكاتبة حنان حسن

وبعد العصر..وصل الماذون.. وبداءت النساء بالزغاريد..وكان الجميع ينتظر العريس والعروسة ومستنين يشوفوهم جنب بعض والماذون بيكتب كتابهم

للكاتبة..حنان حسن

وفي تلك اللحظة..اخذني سليم بيه من يدي ودخلنا عند عمر بيه.. الذي كان يبدوا عليه بانه مغيب تماما..ولم يكن يبدي اي معارضه ولا يظهر اي عداء ..بل كان يبدوا مطيعا.. عندما كان سليم بيه يساعدة علي حلاقة ذقنة وارتداء ملابسة..

للكاتبة..حنان حسن

وبعد ان ..انتهي سليم بيه من اعداد عمر بيه وتجهيزة للفرح..

في تلك اللحظة طلب مني سليم بيه بان امسك بيد عمر بيه لنخرج الي المعازيم ويدي بيد عمر بيه كا اي عريس وعروسه في يوم كتب كتابهم..

للكاتبة...حنان حسن
وبالفعل ..اقتربت من عمر بيه وانا ادعي الخوف والرهبه من الاقتراب منه.. ولكن سليم بيه( الله يحرقة) طمني وقالي.. متخافيش يا ندي هو واخد الحقنة ومش هيفوق منها غير بعد يومان..يعني اطمني هيفضل هادي كده ومش هيعمل اي حاجة ولا هيتصرف اي تصرف عنيف

للكاتبة..حنان حسن

طبعا سمعت كلام سليم بيه.. ومسكت ايد عمر بيه ومشيت معاه.. وعندما دخلنا علي المعازيم وجدنا .. الكل كان بيهني وبيجامل والنساء بتزغرد
وكنت انا وسليم بيه بنتجاوب وبنرد كلمات المجاملة للمدعويين ..

للكاتبة.. حنان حسن

بينما عمر بيه كان يمشي معنا بدون ان يتفاعل مع احد مكتفيا بالنظر للامام..
وعندما وصلنا..لنجلس بجانب الماذون الذي بدء يستعد بفتح دفاترة...

للكاتبة.. حنان حسن

ظهرت امراة في وسط المعازيم تصرخ ..
وتقول.. استني يا حضرة الماذون قبل ما تكتب الكتاب عايزة اخلص زمتي من ربنا واقول شهادة حق ادام الناس دي كلها .. ولازم اعرف العروسة قبل ما تتجوز عمر بيه وتتورط في الجواز منه ولازم اعرفها بحقيقة عريسها..

للكاتبة.. حنان حسن

رد سليم بيه بعصبية
قال..انتي مين يا ست انتي وعايزة ايه؟

قالت.. انا حماة عمر بيه ..الي اخوك اتجوز من بنتي وكشفت سترة وعرفتة علي حقيقتة..عشان كده طلقها ولم يعطي لها حقوقها

للكاتبة..حنان حسن

قال سليم بيه وقد اقترب ان يفقد عقلة
اسمعي يا ست يا مجنونة انتي.. انتي لو مبطلتيش جنان وخرجتي من هنا حالا ..انا هتصل بمستشفي الامراض العقلية تيجي تاخدك فورا

للكاتبة.. حنان حسن

ردت المراة التي تدعي بانها حماة عمر
قائلة..انت بتقول اني مجنونة؟..ماشي انا معايا ورق واثباتات تؤكد اني مش مجنونة وتؤكد بان كلامي صدق ومش بتبلي علي اخوك..

للكاتبة.. حنان حسن

فرد محامي العائلة الذي كان حاضرا بين المدعويين
قال.. اثباتات ايه الي بتتكلمي عليها دي يا ست انتي؟

للكاتبة حنان حسن

اقتربت تلك المراة من المحامي واخرجت بعض الاوراق من صدرها واعطتها للمحامي وهي تقول..دي شهادات طبية بتثبت ان عمر بية.. عنده عيب خلقي بيمنعة من الزواج ..وطبعا بيمنعة من الخلفة والانجاب كمان ..

للكاتبة حنان حسن

ولما اكتشفنا ان عمر بيه ضحك علي بنتي واتجوزها وهو عارف انه مش راجل طلبت بنتي منه الطلاق..

للكاتبة حنان حسن
فقام اخوك واكل حقوقها بحجة انها هي الي طلبت الطلاق

للكاتبة.. حنان حسن

واخذت تصرخ وهي تردد طيب وهي طلبت الطلاق ليه يا ناس ؟مش لما اكتشفت انه مش راجل ومش هيعرف يخلف كمان؟
واخذت تؤكد مرة اخري علي صدق كلامها وهي تقول..

للكاتبة حنان حسن

ولو مكدبني.. اسألوا عمر بيه وهو ادامكم اهوه وعايزاه يرد عليا ويقول محصلش
وانا امشي من هنا حالا دلوقتي

للكاتبة.. حنان حسن

نظر المحامي في الاوراق ثم وجه حديثة لسليم بيه قائلا..

للاسف يا سليم بيه الاوراق سليمة وموثقة يعني الست دي مش بتكدب

للكاتبة ..حنان حسن

ردت تلك المراة في هذة اللحظة لتؤكد علي صدق ما تقول
قال.. واحنا هنروح بعيد ليه ..ده حتي المثل بيقول.. قالوا الجمل طلع النخلة ..اداي الجمل وادي النخلة..واحنا هنا ومعانا عمر بيه.. ولو انا كدابه.. انا عايزاه يكدبني ويقول محصلش..

للكاتبة.. حنان حسن

وفي هذة اللحظة صمت الجميع بعدما وجهوا انظارهم جميعا لعمر بيه.. الذي لم ينطق بكلمة واحده ..مما جعل الجميع يتاكد من صحة ادعاءت تلك المراة

للكاتبة.. حنان حسن

ولكن سليم بيه لم يسكت وفي هذة اللحظة
..حدث شيئ لن تتخيلوه
لو عايز توصل لباقي احداث القصة..ضع عشر ملصقات..مع متابعة صفحتي الشخصية


التعليقات

BLOGGER: 27
  1. يارب القصة تكون عجبتكم

    ردحذف
    الردود
    1. روعة وشيقة جدا

      حذف
    2. جميلة جدا جدا ومش هى بس كل قصصك تحفة

      حذف
    3. جميله جدا

      حذف
    4. باقي الاجزاء مت فضلك

      حذف
    5. باقى الاجزاء

      حذف
  2. حلوه جدا القصة ياريت اتنزليها كتاب كامل بقصصك الرائعه والجنيله

    ردحذف
  3. روووووعه يسلم ذوقك العالى
    وبخمن كدا ان عمر هوا الا ورا كل ده والست دى تبعه

    ردحذف
  4. روووووعه يسلم ذوقك العالى
    وبخمن كدا ان عمر هوا الا ورا كل ده والست دى تبعه

    ردحذف
  5. روووووعه يسلم ذوقك العالى
    وبخمن كدا ان عمر هوا الا ورا كل ده والست دى تبعه

    ردحذف
  6. جميله وشيقه بس فين باقي الاجزاء

    ردحذف
  7. فين الجزء الثامن

    ردحذف
  8. تحفه جداا
    الجزء الثامن بليزر

    ردحذف
  9. نتشوق لقراءة الجزء الثامن

    ردحذف
  10. تحفه انا متبعاكي ع الصفحه بس ياريت تنزلي جزئين بالتوفيق بجد من قلبي

    ردحذف
  11. غير معرف6/22/2020

    روعاتك مشوقه جدا بلتوفيق

    ردحذف
  12. جميلة جدا ممكن باقي الاجزاء

    ردحذف
  13. تحفه وجميله جدااااااااا وياريت الجزء الجديد

    ردحذف
  14. وين باقي الاجزاء بطولو لما تنزلوهم

    ردحذف
  15. جميله جدا

    ردحذف
  16. من فضلك الجزاء التاسع علاقة ساخنة

    ردحذف
  17. هي جميله جدا بس فين الباقيه


    ردحذف
  18. جميله ومشوقه

    ردحذف
  19. غير معرف6/28/2022

    ❤️

    ردحذف
  20. غير معرف7/11/2024

    حلوه متلك يا قمر كملي بسرعة عشان جامده

    ردحذف

الاسم

الجزء الاخير من رواية جواز علي يد مجنون للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاخير من رواية ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاخير من رواية ليلة العمر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاخير من رواية..جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاخير..من رواية..عريس مكتمل الانوثة ..للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاول من رواية ..جواز علي يد مجنون ..للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاول من رواية جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاول من رواية جوز (قزح) للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاول من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاول من رواية سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الاول من رواية..احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية ..الحب في ثلاجة الموتي للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية /شيب العذاري للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية رغبة ملعونة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع من رواية ليلة العمر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاسع..حضن بنكهة القسوة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء التاني من رواية بائعة المtعة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث حضن بنكهة القسوة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث عشر من رواية احاسيس موقوتة للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء الثالث عشر من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث عشر من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث عشر من رواية ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث عشر والاخير سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية الحب في ثلاجة الموتي للكاتبة ..حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية جواز علي يد مجنون للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية جواز مسيار للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية شيب العذاري للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية ليلة العمر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية..جوز (قزح) للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث من رواية/ رغبة ملعونة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثالث..جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن ..عريس مكتمل الانوثة..للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن ..من رواية ..رغبة ملعونة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن من رواية احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن من رواية جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن من رواية شيب العذاري للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن من رواية ليلة العمر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن من رواية..حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثامن..من رواية ..الحب في ثلاجة الموتي للكاتبة ..حنان حسن,1,الجزء الثاني ..جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر ..جميلة فوق فراش بارد للكاتبة ..حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر من رواية احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر من رواية حضن بنكهة القسوة للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر من رواية رغبة ملعونة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر من رواية ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر من رواية ليلة العمر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني عشر والاخير...من رواية الحب في ثلاجة الموتي للكاتبة...حنان حسن..,1,الجزء الثاني من رواية جواز علي يد مجنون للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني من رواية جواز مسيار للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء الثاني من رواية جوز(قزح) للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء الثاني من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني من رواية سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني من رواية شيب العذاري للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الثاني من رواية..احاسيس موقوتة للكاتبة ..حنان حسن,1,الجزء الثاني من رواية/رغبة ملعونة..للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر من رواية بائعة المtعة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر من رواية رغبة ملعونة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر من رواية سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر من رواية ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر من رواية ليلة العمر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر من رواية..الحب في ثلاجة الموتي..للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء الحادي عشر..جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الخامس ..من رواية رغبة ملعون..للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الخامس حضن بنكهة القسوة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الخامس من رواية ..جوز(قزح) للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الخامس من رواية احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الخامس من رواية جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الخامس من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن ف,1,الجزء الخامس من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الخامس من رواية شيب العذاري للكاتبة ..حنان حسن,1,الجزء الخامس من رواية ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع ..جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع حضن بنكهة القهوة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع عشر من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع عشر..ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية ..جوز(قزح) للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية جواز علي يد مجنون للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية جواز مسيار للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية شيب العذاري للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية...الحب في ثلاجة الموتي ..لكاتبة حنان حسن,1,الجزء الرابع من رواية..رغبة ملعونة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السابع ..من رواية..رغبة ملعونة..للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء السابع عشر والاخير من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السابع من رواية ..احاسيس موقوتة للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء السابع من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السابع من رواية حضن عشماوي للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء السابع من رواية سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السابع من رواية شيب العذاري للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السابع..جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السابع..حوز (قزح) للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء السادس عشر من رواية..حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السادس من راوية..رغبة ملعونة للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية ..حضن عشماوي للكاتبة ..حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية حضن بتكهة القسوة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية شيب العذاري للكاتبة...حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية ليلة الدخلة الذهبية ..للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية ليلة العمر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية..الحب في ثلاحة الموتي..للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء السادس من رواية..جوز (قزح) للكاتبة حنان حسن,1,الجزء السايع من رواية الحب في ثلاجة الموتي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر ليلة الدخلة الذهبية للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية الحب في ثلاجة الموتي ..للكاتبة..حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية جميلة فوق فراش بارد للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية حب في موسم الجفاف للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية حضن عشماوي للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية رغبة ملعونة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية سلاسل ام غراب للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية شيب العذاري للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية عريس مكتمل الانوثة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية ليلة العمر للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر من رواية..احاسيس موقوتة للكاتبة حنان حسن,1,الجزء العاشر والاخير من رواية جواز مسيار للكاتبة حنان حسن,1,الجزء الناسع من رواية عريس مكتمل الانوثة للكاتبة حنان حسن,1,الجزءالثالث من رواية بائعة المtعة للكاتبة حنان حسن,1,بائعة المtعة الجزء الثالث عشر والاخير للكاتبة حنان حسن,1,بائعة المtعة الجزء الاول للكاتبة حنان حسن,1,بائعة المtعة الجزء الثاني عشر للكاتبة حنان حسن,1,جميلة فوق فراش بارد الجزء السادس للكاتبة حنان حسن,1,جواز علي يد مجنون الجزء الثامن للكاتبة حنان حسن,1,جواز علي يد مجنون الجزء الحادي عشر للكاتبة حنان حسن,1,جواز علي يد مجنون الجزء الخامس للكاتبة..حنان حسن,1,جواز علي يد مجنون الجزء السابع للكاتبة حنان حسن,1,جواز علي يد مجنون الجزء السادس للكاتبة حنان حسن,1,جواز علي يد مجنون الجزء العاشر للكاتبة حنان حسن,1,جواز علي يد مجنون..الجزء التاسع للكاتبة حنان حسن,1,حب بنكهة القسوة الجزء الاول للكاتبة حنان حسن,1,حب في موسم الجفاف..الجزء الاول للكاتبة..حنان حسن,1,حضن بنكهة القسوة الجزء الثامن للكاتبة حنان حسن,1,حضن بنكهة القسوة الجزء الثاني للكاتبة حنان حسن,1,حضن بنكهة القسوة للكاتبة..حنان حسن,1,حضن بنكهة القسوة..الجزء الحادي عشر للكاتبة..حنان حسن,1,حضن بنكهة القسوة..الجزء السابع ..للكاتبة حنان حسن,1,حضن بنكهة القسوة..الجزء العاشر للكاتبة حنان حسن,1,حضن عشماوي الجزء الخامس عشر للكاتبة حنان حسن,1,رواية ..رغبة ملعونة الجزء الاول للكاتبة حنان حسن,1,رواية ابقى معي (stay with me),7,رواية أحاسيس ممنوعة,8,رواية إحتياج أنثى,12,رواية أحضان ممنوعة,12,رواية أحضنيني,12,رواية أحيا بأنفاسك,10,رواية إغتصاب في الحلال,8,رواية أغرب رغبة,10,رواية البت السودة الكودة,8,رواية البعض يفضلونها ساخنة,12,رواية الرغبة قبل الحب احيانا,4,رواية العشق المسموم,10,رواية المطلقة و البواب,8,رواية إمرأة لعوب,12,رواية أنفاس ساخنة,10,رواية بائعة المtعة الجزء التاسع للكاتبة حنان حسن,1,رواية بائعة المtعة الجزء الثامن للكاتبة حنان حسن,1,رواية بائعة المtعة للكاتبة حنان حسن,2,رواية بائعة المtعة للكاتبة حنان حسن الجزء الخامس,1,رواية بائعة المtعة للكاتبة حنان حسن الجزء السابع,1,رواية بائعة المtعة للكاتبة حنان حسن الجزء العاشر,1,رواية بت شمال,10,رواية بنت ليل,10,رواية تحت بير السلم,12,رواية جواز عرفي,10,رواية جواز مسيار الجزء الاول للكاتبة حنان حسن,1,رواية جواز مسيار الجزء التاسع للكاتبة حنان حسن,1,رواية جواز مسيار الجزء الثامن للكاتبة حنان حسن,1,رواية جواز مسيار الجزء الخامس للكاتبة حنان حسن,1,رواية جواز مسيار الجزء السابع للكاتبة حنان حسن,1,رواية جواز مسيار الجزء السادس للكاتبة حنان حسن,1,رواية حضن إبليس,12,رواية حضن الأرامل,13,رواية خلف أسوار الخرابة,6,رواية دعارة مشروعة,6,رواية رغبة شرسة,9,رواية رغبة ملعونة الجزء الثالث عشر والاخير للكاتبة حنان حسن,1,رواية زفافي على مريض إيدز,7,رواية زواج متعة,7,رواية زواج مع إيقاف التنفيذ,5,رواية زوجة على ما تفرج,11,رواية زوجة للإيجار,12,رواية زوجة محرمة ليلا,12,رواية سلاسل ام غراب الجزء الثامن للكاتبة حنان حسن,1,رواية شبة أنثى,12,رواية عريس نص عمر,12,رواية عشقتك رغما عنك,11,رواية علاقة ساخنة,9,رواية غرام في الظلام,10,رواية فتاة نصف الليل,12,رواية فضيحة بالدور الأرضي,5,رواية فضيحة طبيب,13,رواية فعل فاضح,12,رواية قادر و فاجر,1,رواية كان في و خلص يا بيبي,13,رواية لازم قبل الدخلة,6,رواية ليلة العمر الجزء الثاني للكاتبة حنان حسن,1,رواية ليلة العمر الجزء الخامس للكاتبة حنان حسن,1,رواية ليلة العمر الجزء الرابع للكاتبة حنان حسن,1,رواية ليلة العمر الجزء السابع للكاتبة حنان حسن,1,رواية ليلة زفاف زوجي,10,رواية ليلة زفافي على أخي,10,رواية مجنون سارة,12,رواية مذكرات راقصة محترمة,5,رواية مطلوب عانس,12,رواية مطلوب مساعد قاتل,4,رواية نبض ميت,12,رواية نصف عذراء,7,رواية نوع من الحب,12,رواية يومين في الحرام,5,رواية..الحب في ثلاجة الموتي للكاتبة..حنان حسن,1,رواية/شيب العذاري..الجزء الاول للكاتبة..حنان حسن,1,سلاسل ام غراب الجزء الثالث للكاتبة حنان حسن,1,سلاسل ام غراب الجزء الخامس للكاتبة حنان حسن,1,عريس مكتمل الانوثة..الجزء الحادي عشر للكاتبة..حنان حسن,1,قصص و روايات,499,ليلة الدخلة الذهبية ..الجزء الرابع للكاتبة حنان حسن,1,ليلة الدخلة الذهبية الجزء الثالث للكاتبة حنان حسن,1,ليلة الدخلة الذهبية الجزء السابع للكاتبة حنان حسن,1,ليلة الدخلة الذهبية..الجزء الثاني للكاتبة حنان حسن,1,ليلة العمر الجزء الاول للكاتبة حنان حسن,1,
rtl
item
حنان حسن - كاتبة روائية: رواية علاقة ساخنة - الجزء السابع
رواية علاقة ساخنة - الجزء السابع
رواية علاقة ساخنة الجزء السابع - للكاتبة حنان حسن - ستجد الرواية كاملة على المدونة - قراءة ممتعة. قصص,روايات,رواية,قصة,حنان حسن
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiV_51S4QptzmfQa3sjdVwD6AfI9yLHpfrQSM9y6lc8AVYAfnZb0_PUoPikLR0zE4G3Yb88P-Hrgrfbjr-RUYyXHtKI3fQNqmJ9W1E6cT5OJ_lU5MSRXsRzoq0QBnSppPennn3Sl8gK60bZ/d/1592736858487089-0.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiV_51S4QptzmfQa3sjdVwD6AfI9yLHpfrQSM9y6lc8AVYAfnZb0_PUoPikLR0zE4G3Yb88P-Hrgrfbjr-RUYyXHtKI3fQNqmJ9W1E6cT5OJ_lU5MSRXsRzoq0QBnSppPennn3Sl8gK60bZ/s72-c-d/1592736858487089-0.png
حنان حسن - كاتبة روائية
https://www.hananstory.com/2020/06/blog-post_30.html
https://www.hananstory.com/
https://www.hananstory.com/
https://www.hananstory.com/2020/06/blog-post_30.html
true
3044855969157461923
UTF-8
تم تحميل جميع المنشورات لا توجد منشورات إظهار الكل اقرأ المزيد رد إلغاء الرد مسح بواسطة الرئيسية الصفحات المنشورات اظهار الكل مرشحه لك التصنيف الارشيف SEARCH كل المنشورات لا يوجد منشور مطابق لطلبك Back Home الأحد الإثنين الثلاثاء الأربعاء الخميس الجمعة السبت احد إثنين ثلاثاء اربعاء خميس جمعة سبت يناير فبراير مارس إبريل مايو يونيو يوليو اغسطس سبتمبر اكتوبر نوفمبر ديسمبر يناير فبراير مارس ابريل مايو يونيو يوليو اغسطس سبتمبر اكتوبر نوفمبر ديسمبر الآن منذ دقيقة $$1$$ minutes ago منذ ساعة واحدة $$1$$ hours ago امس $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago منذ اكثر من 5 اسابيع متابعين متابعة هذا المحتوى للعضويات المميزه الخطوة الأولى: شارك المحتوى على وسائل التواصل الإجتماعي الخطوة الثانية: اضغط على اللينك على شبكات تواصلك انسخ الكود بالكامل اختر الكود بالكامل تم نسخ الكود بالكامل Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content